Badz pro 7 krokow do mistrzostwa w marketingu sieciowym bapro7, OnePress

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Tytuł oryginału: Go Pro - 7 Steps to Becoming a Network Marketing ProfessionalTłumaczenie: Maksymilian GutowskiISBN: 978-83-246-8546-2©2013 Eric Worre, Network Marketing Pro™.All rights reserved.No part of this book may be reproduced, scanned, or distributed in any printed, mechanicalor electronic form (including recording or photocopying) without written permission.Polish edition copyright © 2014 by Helion S.A.All rights reserved.Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentuniniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodąkserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądźtowarowymi ich właścicieli.Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książceinformacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności aniza ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowychlub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnejodpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartychw książce.Drogi Czytelniku!Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adresMożesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.Wydawnictwo HELIONul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICEtel. 32 231 22 19, 32 230 98 63e-mail: onepress@onepress.plPrinted in Poland.•Kup książkę•Poleć książkę•Oceń książkę•Księgarnia internetowa•Lubię to! » Nasza społecznośćSpis tre ciWprowadzenie1. Marketing sieciowy nie jest idealny… Jest po prostu LEPSZY2. Je li chcesz si zaj marketingiem sieciowym,zajmij si nim profesjonalniePozerzyAmatorzy11152929293. Jak w ka dym zawodzie, musisz zdoby pewne umiej tno ci4. Umiej tno5. Umiej tno1. Znajdowanie prospektów2. Obja nianie prospektom produktu lub okazji353945505051515253545759Zasada pierwszaZasada drugaZasada trzeciaZasada czwartaKrok pierwszy: piesz siKrok drugi: powiedz komplementKrok trzeci: przeka zaproszenieKrok czwarty: „czy gdybym?”Krok pi ty: potwierdzenie pierwsze — deklaracja terminuKup książkęPoleć książkę8B d pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowymKrok szósty: potwierdzenie drugie — potwierdzenie terminuKrok siódmy: potwierdzenie trzecie — umówienie si na kolejnrozmowKrok ósmy: zako cz rozmow6061616. Umiej tno7. Umiej tno3. Prezentowanie prospektom produktu lub okazji4. Podtrzymywanie kontaktu z prospektami657171727576767879Zasada pierwsza: kontynuacj jest zrobienie tego,co zapowiedzia eZasada druga: ekspozycje s u tylko do tego,eby za atwi kolejne ekspozycjeZasada trzecia: rekrutacja wymaga redniood czterech do sze ciu ekspozycjiZasada czwarta: skondensuj ekspozycjedla uzyskania lepszych rezultatówPytania i w tpliwo ciKiedy prospekci nie wierz w swoje umiej tno ciKiedy ludzie nie wierz w marketing sieciowy8. Umiej tno 5. Przekszta canie prospektóww klientów lub dystrybutorów9. Umiej tno6. Wspieranie nowego dystrybutorapierwszadrugatrzeciaczwartapi taRozmowa o planie dzia ania — czRozmowa o planie dzia ania — czRozmowa o planie dzia ania — czRozmowa o planie dzia ania — czRozmowa o planie dzia ania — cz8389909092939410. Umiej tno7. Promowanie spotka9510110210310310411. Wszystko, co warto ciowe, wymaga czasuFormu a 1/3/5/7Jak si uczyZachowuj si tak jak ludzie sukcesuNaukaKup książkęPoleć książkęSpis tre ciFilmyMateria y onlineSpotkaniaUwa aj na wszystko, co mo e Ci rozproszyDzia ajNauczanieZnajomo ci910510510510610610810912. To si op acaKariera, któr sobie stworzyszWolno , któr b dziesz si cieszyLudzie, na których wp ynieszLudzie, których poznaszMiejsca, które zwiedziszSprawy, na rzecz których mo esz dzia aCz owiek, którym si staniesz111111112113113114115117O autorze119Kup książkęPoleć książkę [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • milosnikstop.keep.pl
  •