Bajka na dobranoc, Game Chef PL, 2015
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->GAMECHEF 2015Gra: „Bajka na dobranoc”. Gra jednoosobowa.Autor: Wojciech KowalczykTestowała: Michalina Eljasik. Dzięki!Temat: Inna publiczność. Składniki: sen, spokój.Gra o zapewnieniu dziecku spokojnego snuTwój maluch prosi cię o opowiedzenie bajki na dobranoc. Twoim zadaniem jest opowiedzenie mupłynnej i ładnej bajki.Kolejność działań:1 Wybranie odpowiedniego fragmentu opowieści2 Wykonanie testu3 Ew. przydzielenie punktu/punktów Bajarza4 Ew. w przypadku porażki zastosowanie się do reakcji dziecka5 Przejście do następnej kolumny tabeli (dalszej części opowieści)Na początku wybierz fragment z pierwszej kolumny tabeli, aby rozpocząć opowieść.Rzut Bajka będzieo…(jakich?)1Walecznych (5)A na swejdrodze(kim?)napotykają…Rycerzach (6)UratowanieŚnieżnychRadosnychksiężniczki (6)Górach (5)Cyrkowców(5)Błędnych (4)Potworach (1) ZnalezienieWielkimTajemnicząskarbu (5)Zamku (6)Czarodziejkę(6)Śmiesznych (3) Stworkach (2) Zabicie smoka MagicznejMagiczne(1)Polanie (2) zwierzę (3)Bajkowych (6) Ludkach (3)Powrót doTajemniczej Złegodomu (2)Jaskini (3)Szczura (1)Dziwnych (1)Krasnoludkach Zaopiekowanie Mrocznym Pomocnego(5)się sierotką (3) Lesie (1)gnoma (2)Fajtłapowatych ZwierzątkachPomocBłękitnymTwórczego(2)(4)przyjaciołomJeziorze (4) Grajka (4)(4)Których celemjest…W…Ich planyspróbuje impokrzyżować…Zły potwór (5)23456Złyczarnoksiężnik(4)Zły chochlik(2)Zła wiedźma(6)Zły wilk (3)Wędrownysklepikarz (1)TestyTesty opowieści wykonywane są po to, aby sprawdzić czy udało ci się opowiedzieć dany fragmentbajki, np. „Uratowanie księżniczki”. Aby dowiedzieć się o zwycięstwie lub porażce, rzuć maksymalniedziesięć razy kostką sześciościenną. Test powodzi się, jeżeli wyrzucisz liczbę sukcesów (wyniki pięć isześć) równą wartości punktowej danego fragmentu (podanej w nawiasie). Czyli aby opowiedziećdobrze fragment „W Wielkim Zamku” na dziesięciu kostkach musisz mieć sześć sukcesów.Ponadto, w czasie gry masz do dyspozycji cztery punkty Bajarza – możesz użyć ich po wykonaniutestu dowolnie je rozdzielając. Jeden punkt wart jest jeden sukcesJeżeli test się powiedzie, zapisz punkty które zdobyłeś.Jeżeli test się nie powiedzie, rzuć kostką1, 2 - "Nie, nie. To było inaczej!" - wylosuj inny fragment.3, 4 - "Nie podoba mi się ta bajka. Opowiedz mi inną!" - zacznij od początku.5, 6 - "Oj, przysnęło mi się..." - wykonaj test jeszcze raz.Koniec gryKiedy dotrzesz na koniec tabeli, zlicz swoje punkty.6-10 punktów – przez swoją beznadziejną bajkę maluch budził cię 2k6 razy, spóźniłeś się do pracy zktórej zostałeś zaraz zwolniony…11-17 punktów – przez całą noc budziłeś się k6 razy, spóźniłeś do pracy i zostałeś wyrzucony.18-32 punkty – całkiem nieźle. Obudziłeś się raz, bo byłeś głodny.33-35 punktów – to była dobra noc. Spałeś jak kamień, obudziłeś się w pełni sił!36 punktów – Zwycięstwo absolutne! To się nazywa bajarz! Maluch śpi jak aniołek, a ty wypocząłeś zawszystkie czasy!Tabele pomocnicze:Twoja bajkaBajka będzie o…(jakich?)(kim?)Których celem jest…W…A na swej drodze napotykają…Ich plany spróbuje pokrzyżować…WynikTabela rzutów w testachTestTestTestTestTestTestTestTestTestTestTestTest
[ Pobierz całość w formacie PDF ]